مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 11:502016-12-07اجتماعي

سمینار استانی آموزش پدافند غیرعامل در رشت


در این سمینار 4 موضوع پدافند غیرعامل عمومی،سازه های ایمن،مدیریت بحران و پدافند سایبری بررسی خواهد شد - سمینار استانی آموزش پدافند غیرعامل امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما مدیر کل راه و شهر سازی گیلان امروز گفت : در این سمینار که با حضور200 نفر از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای کارگروه پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهر سازی به مدت 2 روز برگزار می شود 4 موضوع پدافند غیر عامل عمومی ، سازه های ایمن ، مدیریت بحران و پدافند سایبری بررسی خواهد شد.

شعبانعلی خاوری با بیان اینکه سمینار امروز نخستین کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در حوزه راه و شهرسازی است افزود : سمینار استانی آموزش پدافند غیرعامل با هدف بررسی پدافند غیرعامل در حوزه بنادر و دریانوردی در بندرانزلی برگزار می شود.

مدیر عامل پدافند غیر عامل استانداری نیز گفت : گیلان در زمینه پدافند غیر عامل در کشور از موقعیت مناسبی برخوردار است.

امیر مرادی افزود : مدریت پدافند غیر عامل گیلان برای نخستین بار در کشور سامانه اطلاعات جامع گیلان را تهیه کرده تا در مواقع بحرانی بتوان به گونه ای مناسب و با کمترین آسیب عمل کرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان هم با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل گامی موثر برای کاهش آسیب ها در مواقع بحرانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار استانی آموزش پدافند غیرعامل در رشت

سمینار استانی آموزش پدافند غیرعامل در رشت