مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 11:002016-12-07حوادث

بازداشت به دلیل تخلف در فضای مجازی


دو دختر نی ریزی به دلیل تخلف در فضای مجازی بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، رکز فارس، محمد صادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی ریز گفت: دو دختر 17 ساله که با سوء استفاده از فضای مجازی به هتک حرمت زوجی جوان اقدام کرده بودند، بازداشت شدند.

رفیعی افزود: چندی پیش زوجی جوان با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، اقدام به تنظیم یک شکایت و عنوان کردند: مدتی از طریق دوستان خودمان متوجه باز شدن یک صفحه جعلی در اینستاگرام به ناممان شدیم و در این صفحه جعلی عکس هایمان با نوشته های جعلی منتشر شده است.

رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی ریز با بیان اینکه بررسی این پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت، افزود: با تلاش کارآگاهان تخصصی پلیس فتا پس از دو روز، دو متخلف شناسایی و به دادسرا معرفی شدند.

وی گفت: متهمان این پرونده دو دختر نوجوان 17 ساله بودند که بلافاصله دستور احضار هر دو نفر توسط دادسرا داده شد و با همراهی والدین در دادسرا حاضر شدند.

دادستان نی ریز افزود: این دو متهم در بازجویی اولیه سریعا به جرم خود اقرار کرده و ادعا کردند بدون هرگونه آشنایی با شاکیان و بدون فکر این کار را انجام داده اند و نمی دانستند این کار جرم باشد و دستگیر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت به دلیل تخلف در فضای مجازی

بازداشت به دلیل تخلف در فضای مجازی