مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 10:212016-12-07دانش

نتایج رشته های تحصیلی بورسیه و شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام شد


فهرست پذیرفته شدگان نهایی (سری دوم) رشته های تحصیلی بورسیه و شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت و اعلام ظرفیت های جدید آزمون کارشناسی ارشد سال 1395 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، فهرست پذیرفته شدگان نهایی (سری دوم) رشته های تحصیلی بورسیه و شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت و اعلام ظرفیت های جدید آزمون کارشناسی ارشد سال 1395 اعلام شد و پذیرفته شدگان می توانند در روزهای 20 و 21 آذرماه با مراجعه به موسسه آموزش عالی محل قبولی برای ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان باید با همراه داشتن مدارک ثبت نامی برای ثبت نام به موسسه آموزشی محل پذیرش مراجعه کنند.

در صورتی که برنامه زمانی مشخصی از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای ثبت نام اعلام نشده باشد لازم است برای ثبت نام در رشته قبولی اعلام شده در یکی از روزهای شنبه یا یکشنبه 20 و 21 آذرماه به موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

آن دسته از پذیرفته شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره های روزانه درج شده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در اطلاعیه نیز حق ثبت نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1396 را ندارند.

تمام پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم مراجعه در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج رشته های تحصیلی بورسیه و شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام شد

نتایج رشته های تحصیلی بورسیه و شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام شد