مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 17:412016-12-05ورزشي

به دلیل اخراج برابر استقلال کمیته انضباطی مربی صبای قم را محروم کرد


مربی تیم فوتبال صبای قم به دلیل اخراج در دیدار با استقلال، از نشستن بر روی نیمکت صبا در میهمانی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور محروم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، در حالی که سیزدهمین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس از عصر پنجشنبه هجدهم آذر ماه با انجام سه مسابقه آغاز می شود، صبای قم در روز دوم دیدارهای این هفته در دیداری خارج از خانه مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان می رود.

صبایی ها که در هفتمین بازی خانگی این فصل برابر استقلال تهران تن به شکست دو بر صفر داده اند، عصر نوزدهمین روز آذر ماه در حالی مقابل میزبان اصفهانی خود در ورزشگاه نقش جهان به میدان می روند که مربی خود را به دلیل محرومیت در کنار زمین و روی نیمکت ندارند.

دلیل محرومیت ساکت الهامی مربی تیم صبا از نشستن روی نیمکت نماینده فوتبال استان قم در دیدار خارج از خانه هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، اخراج وی از کنار زمین مسابقه در دیدار هفته گذشته صبای قم برابر تیم استقلال تهران است.

ساکت الهامی که از آغاز شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به عنوان دوست صمیمی عبدالصمد مرفاوی در کادر فنی صبای قم مربیگری می کند، بعد از یک نیم فصل در لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه های برتر کشور، امسال دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دلیل اخراج برابر استقلال کمیته انضباطی مربی صبای قم را محروم کرد

به دلیل اخراج برابر استقلال کمیته انضباطی مربی صبای قم را محروم کرد