مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 17:312016-12-05اجتماعي

عضو ستاد مدیریت بحران بهشهر اعلام کرد برگزاری مانور زلزله و ایمنی در بهشهر


عضو ستاد مدیریت بحران بهشهر از برگزاری مانور زلزله و ایمنی در بهشهر با هدف ارتقای سطح دانش و آشنایی دانش‎آموزان با مسائل ایمنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بهشهر، با هدف ارتقای سطح دانش و آشنایی دانش‎آموزان با مسائل ایمنی در مدارس و حفاظت از خود در برابر حوادث طبیعی با اولویت زلزله، مانور زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب‎آور، عصر امروز در یکی از مدارس این شهرستان برگزار شد.

زنگ مانور زلزله توسط مسؤول اجرایی این برنامه به صدا درآمد و پس از آن، دانش آموزان آموخته های خود را درباره ایمنی در برابر زلزله به صورت عملی به نمایش گذاشتند.

به گفته رییس جمعیت هلال احمر بهشهر اجرای عملیات پناه گیری و خروج صحیح دانش آموزان از کلاس های درس، خودامدادی و امدادرسانی به مصدومان فرضی و اطفای نمادین آتش از بخش های مختلف این مانور بود.

حسین موسی زاده در گفت وگو با فارس با اشاره به اهمیت اجرای مانور سلامت، اظهار کرد: در این مانورها دانش آموزان آموزش های لازم به ویژه در بحث خودامدادی و کمک به دیگران را می آموزند و در صورت بروز زلزله می توانند از آسیب مصون باشند.

وی با بیان اینکه ایران بر روی گسل زلزله واقع شده و احتمال زمین لرزه در آن بسیار است، گفت: هلال احمر بهشهر در همین راستا و هم زمان با سراسر کشور، آموزش های لازم را ارائه می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ستاد مدیریت بحران بهشهر اعلام کرد برگزاری مانور زلزله و ایمنی در بهشهر

عضو ستاد مدیریت بحران بهشهر اعلام کرد برگزاری مانور زلزله و ایمنی در بهشهر