مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 17:262016-12-05اجتماعي

مدیرعامل هلال احمر اردبیل خبر داد تیم های امداد و نجات دانش آموزی تشکیل می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تشکیل تیم های امداد و نجات دانش آموزی در مدارس برای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات در مواقع بحرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، بهرام غیبی عصر امروز در حاشیه برگزاری مانور ایمنی و زلزله در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: ما نسبت به ارائه آموزش های 22 ساعته برای دانش آموزان، معلمان و مربیان علاقمند به حوزه امداد و نجات به صورت تخصصی اقدام کردیم که تلاشمان بر این است تا با این اقدام زمینه و بستر ارائه خدمات مطلوب تر و کیفی تر را در قالب نظام آموزش های تخصصی امداد و نجات فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: ما در قالب گروه های مختلف جامعه برنامه های آموزشی تدوین شده به شکل تخصصی را دنبال کرده و سعی و تلاشمان بر این است تا یک شرایط مناسب و متفاوتی را در سازماندهی نیروهای جوان و داوطلب با تقویت برنامه های آموزشی انجام دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: این آموزش ها و برنامه های آماده سازی در مواقع بحرانی و وقوع حوادث خود می تواند به توانمندی نیروهای جوان و داوطلبان هلال احمر منجر شده و یک شرایط مناسب در افزایش کارآمدی و کاهش خطرات را به همراه داشته باشد.

غیبی برگزاری مانور زلزله در مدارس را یکی از راه های ارتقا این آمادگی و رفع ضعف ها و نقص ها بیان کرد و افزود: برگزاری مانور زلزله در بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل هلال احمر اردبیل خبر داد تیم های امداد و نجات دانش آموزی تشکیل می شود

مدیرعامل هلال احمر اردبیل خبر داد تیم های امداد و نجات دانش آموزی تشکیل می شود