مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 16:462016-12-05پزشكي

اجبار پسران برای ازدواج با دختران انتخاب شده توسط مادرانشان درست نیست


رییس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: معمولا مادران برای پسرها همسر انتخاب می کنند و در برخی موارد دیده شده، آنان را مجبور به ازدواج با دختر مورد نظر خود می کنند، - این رفتارها باعث شکل گیری انشعاب در ازدواج جوانان شده است.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد"، جوادی امروز بعد از ظهر در تالار رازی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع دانشجویان در خصوص عامل ایجاد انشعاب در مسیر ازدواج جوانان، گفت: معمولا مادران برای پسرها همسر انتخاب می کنند و در برخی موارد دیده شده، آنان را مجبور به ازدواج با دختر مورد نظر خود می کند، این رفتارها باعث شکل گیری انشعاب در ازدواج جوانان شده است.

وی در ادامه سخنان خود به ازدواج آسان اشاره و تصریح کرد: دختر و پسر در ایجاد رابطه با یکدیگر باید سخت گیر باشند؛ اما ازدواج را باید آسان بگیرند.

رییس ستاد ازدواج دانشجویی کشور با بیان این که هر فرد در وجود خود دو پایگاه خصوصی و عمومی دارد، خاطرنشان کرد: پایگاه خصوصی در واقع خود فرد است و پایگاه عمومی همان باید و الزامات می باشد که متاسفانه این الزمات مورد غفلت واقع می شود، به این دلیل که برخی رفتارهای خصوصی خود را بروز می دهند و ما گمان می کنیم که وی این رفتارها را بروز نمی دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجبار پسران برای ازدواج با دختران انتخاب شده توسط مادرانشان درست نیست

اجبار پسران برای ازدواج با دختران انتخاب شده توسط مادرانشان درست نیست