مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 16:202016-12-05پزشكي

پنی سیلین های تزریقی مشکلی ندارند


مدیر کل دارو سازمان غذا و دارو در بخشنامه ای به معاونان غذا و دارو اعلام کرد: پنی سیلین های تزریقی مشکلی ندارند و تولید بر مبنای فارماکوپه های معتبر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، اکبر عبدالهی اصل مدیر کل نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، پیرو نامه منتشر شده درباره(دستور توزیع نکردن ویال پنی سیلین 6.

3.

3 با شماره ساخت G16015 به تاریخ 10/2019 توسط یکی از معاونت های غذا و دارو )که در فضای مجازی بازتاب داشته است بخشنامه ای به معاونان غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور به این شرح ارسال کرد.

با احترام باتوجه به نامه شماره 95/551/14/4334 معاون محترم غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور و انتشار برخی اخبار در فضای مجازی موارد زیر به اطلاع رسانده می شود:خط تولید ویال های تزریقی پنی سیلین شرکت جابر دارای شرایط مناسب و قابل قبول تولید ویال های تزریقی است.

منبع تأمین ماده اولیه تولید پنی سیلین طی بازدیدهای انجام شده و بررسی مستندات منبع قابل قبولی بوده و تاکنون نیز از منبع فوق مرجوعی ماده اولیه گزارش نشده است.

بر طبق بررسی های انجام شده بر روی نتایج کیفی و آزمایشگاهی تمامی موارد مصرفی در تولید داروی فوق مطابق با فارماکوپه های معتبر و بر اساس پروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنی سیلین های تزریقی مشکلی ندارند

پنی سیلین های تزریقی مشکلی ندارند