مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 14:302016-12-05پزشكي

فعالیت سمن های فعال پایتخت در مناطق پرخطر


عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه تعداد زیادی از سمن های فعال پایتخت با حضور در مناطق پرخطر و مستعد آسیب های اجتماعی شهر به بیان ارائه راهکارهای پیشگیرانه درخصوص ایدز پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، توزیع بروشور، تشریح بیماری ایدز، راههای ابتلا به این بیماری و بیان شیوه های پیشگیری و درمان از جمله اقدامات سمن ها در این برنامه یک روزه بود.

الهه راستگو با بیان اینکه افزایش آمار آسیب های اجتماعی، اعتیاد و رفتارهای پرخطر در جامعه نتایج مخرب زیادی را به دنبال داشته از شیوع روز افزون ایدز به عنوان یکی از این نتایج یادکرد و گفت: متاسفانه این تعداد در حالی در جامعه روند صعودی و شتابی خود را طی می کند که اقدام پیشگیرانه در این راستا اندک است.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران افزود: مسئولان هنوز سیاست محتاطانه خود در ارائه آمارهای رسمی و واقعی افراد مبتلا به ویروس اچ آی وی را اولویت نخست خود در رسیدگی به این مسئله قرار داده اند و این درحالی است که پاک کردن صورت مسئله هیچگاه به معنای حل آن نیست.

راستگو تاکید کرد: فقدان آموزش های لازم در ارائه اطلاعات صحیح و اصولی موضوع دیگری است که عرصه را جهت افزایش میزان مبتلایان هموارتر کرده به طوری که بسیاری از این افراد نبود اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سمن های فعال پایتخت در مناطق پرخطر

فعالیت سمن های فعال پایتخت در مناطق پرخطر