مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 14:062016-12-05حوادث

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی: قاتل مرد 35 ساله در خنداب دستگیر شد


فردی که مردی 35 ساله را با ضربات بیل به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

- سید نورالدین حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بیست و هشتم شهریور ماه سال جاری مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان خنداب خبری مبنی بر یک فقره درگیری دسته جمعی را در یکی از روستاهای این شهرستان به کلانتری اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و پس از بررسی های اولیه مشخص شد که در این نزاع دسته جمعی، مردی 35 ساله بر اثر ضربات بیل به قتل رسیده است.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از شناسایی قاتل توسط کارآگاهان پلیس استان خبر داد و افزود: با وقوع قتل پس از مدتی پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت و موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

حسینی ادامه داد: سرانجام در بستر انجام تحقیقات هدفمند و با اعتراف شاهدان، پس از گذشت دو ماه مأموران موفق شدند قاتل را در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که وی با مقتول از قبل اختلاف داشته که در نهایت در روز حادثه پس از وقوع درگیری، او را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی: قاتل مرد 35 ساله در خنداب دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی: قاتل مرد 35 ساله در خنداب دستگیر شد