مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 13:262016-12-04بين الملل

اقدام اخیر آمریکا در مورد نقض برجام مسئله جدیدی نبود


یک کارشناس مسائل حقوق بین المللی گفت: اقدام اخیر دولت امریکا و نمایندگان سنا و سایر ارگان های تصمیم گیر در امریکا برای آشنایان با سابقه نقض بدعهدی در این کشور مسئله جدیدی نبود.

- مسعود اخوان فرد کارشناس مسائل حقوق بین المللی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص تمدید تحریم های ده ساله بر ضد جمهوری اسلامی ایران در سنای آمریکا گفت: اقدام اخیر دولت امریکا و نمایندگان سنا و سایر ارگان های تصمیم گیر در امریکا برای آشنایان با سابقه نقض بدعهدی در این کشور مسئله جدیدی نبود.

اما از آنجا که این موضوع با صراحتی بیش از گذشته در معرض نظر عموم قرار گرفت بارزتر و شاخص تر به نظر رسید.

اخوان فرد با بیان اینکه این اقدام سنای آمریکا چه از نظر مسائل بین الملل و چه از نظر مفاد پیوست برجام نقض برجام محسوب می شود گفت: از نظر اصول بین الملل اینکه کشور یا کشورهایی با هم معاهده ای منعقد می کنند که کلیت آن از سمت طرفین پذیرفته می شود یکی از آنها یک جانبه آن را زیر سوال می برد و به بیان دیگر سعی می کنند حریف خود را به گوشه رینگ بیندازد اقدامی غیرقانونی است.

این کارشناس مسائل بین المللی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی همواره ثابت کرده است هیچ گاه در زمین دشمن بازی نمی کند و حرکت خود را براساس اصالت درون ادامه می دهد، تصریح کرد: جمهوری اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام اخیر آمریکا در مورد نقض برجام مسئله جدیدی نبود

اقدام اخیر آمریکا در مورد نقض برجام مسئله جدیدی نبود