مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 13:062016-12-04دانش

فرهادی: 700 دانشجوی ایرانی در کشور نیوزلند تحصیل می کنند


وزیر علوم با اشاره به اینکه حدود 700 دانشجوی ایرانی در کشور نیوزلند مشغول تحصیل هستند، گفت: 40 درصد این دانشجویان در مقطع PHD تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در دیدار محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاد مک لی وزیر تجارت نیوزلند، زمینه های گسترش همکاری های علمی و فناوری بین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار فرهادی با اشاره به ارتقای کیفیت آموزش عالی و وجود دانشگاه های متعدد طراز اول، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری در کشورمان اظهار داشت: در سال های اخیر شرکت های دانش بنیان بسیاری مجوز فعالیت گرفتند تا محصولات تولیدی خود را عرضه کنند.

وزیر علوم ضمن ابراز علاقه مندی همکاری دانشگاهی در زمینه های کشاورزی، IT، محیط زیست، تغییرات آب و هوایی با کشور نیوزلند بر برگزاری دوره های آموزشی مشترک، تبادل استاد و دانشجو و انجام تحقیقات مشترک بین دو کشور تأکید کرد.

فرهادی با بیان اینکه حدود 700 دانشجوی ایرانی در کشور نیوزلند مشغول تحصیل هستند بیان داشت: 40 درصد این دانشجویان در مقطع PHD تحصیل می کنند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: دو کشور ایران و نیوزلند در زمینه های مختلفی از جمله محیط زیست، تغییرات آب و هوایی، خلع سلاح هسته ای، مبارزه با تروریسم و مواد مخدر و همچنین مباحث شورای ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی: 700 دانشجوی ایرانی در کشور نیوزلند تحصیل می کنند

فرهادی: 700 دانشجوی ایرانی در کشور نیوزلند تحصیل می کنند