مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 12:402016-12-04فرهنگي

برگزاری اختتامیه مسابقه عکاسی "دنیای زیبای من"


مسابقه عکاسی "دنیای زیبای من" که با پشتیبانی "گروه صنعتی پالاز"، در سه محور اجتماعی، سبک زندگی و طبیعت از شهریور ماه آغاز شده و به مدت سه ماه ادامه داشت، با تقدیر از برگزیدگان و اهدا جوایز آنان، به پایان رسید.

گروه صنعتی "پالاز" که پس از باز تعریف برند و برگزیدن شعار جدید "دنیای زیبای من"، علاوه بر موکت، مجموعه ای از متنوع ترین محصولات کاغذ دیواری و لمینت را نیز در گروه محصولات خود قرار داده؛ این مسابقه را با تفکر داشتن نگاهی زیبابین و متفاوت به دنیای اطراف، برگزار کرده است.

در واقع این کمپین برای "پالاز" تنها به منزله ی یک فراخوان عکاسی نبوده و با رویکرد انجام پروژه ی "مسئولیت اجتماعی پالاز" در قالب این مسابقه ی عکاسی، اجرا شده است.

به همین خاطر در روند اجرای مسابقه نیز به طور خاص روی مجموعه ی محصولات متنوع موکت، کاغذ دیواری و لمینت پالاز، تمرکزی وجود نداشت و در تمام مدت اجرای مسابقه از مخاطبان خواسته شده بود، دنیای زیبایشان را از نگاه خود به تصویر در آورند و به اشتراک بگذارند.

پس از پایان یافتن زمان ارسال عکس ها، داوری این مسابقه توسط سرکار خانم نگار فرجیانی و آقایان ابراهیم صافی و مسلم ایران نژاد انجام شده و برندگان نهایی مسابقه عکاسی "دنیای زیبای من" تعیین شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه مسابقه عکاسی "دنیای زیبای من"

برگزاری اختتامیه مسابقه عکاسی "دنیای زیبای من"