مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 00:062016-12-03سياسي

طی هشت ماه سال جاری انجام شده است نظارت بر 561 مرکز گردشگری استان زنجان


معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی هشت ماه گذشته از سال جاری بر 561 باب از تاسیسات گردشگری استان زنجان نظارت شده است.

- علی اکبر شرفی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی هشت ماه گذشته از سال جاری دفاتر خدمات مسافرتی، مهمان‎پذیرها، مجتمع‎های خدماتی، رفاهی، رستوران‎های بین راهی، سفره‎‏خانه ‏ها، هتل‏ ها، مجموعه‎های گردشگری، هتل ـ آپارتمان‏ ها و خانه‎های گردشگری مورد نظارت قرار گرفته‎اند.

وی با اشاره به نظارت بر 561 مورد از تاسیسات گردشگری استان زنجان طی هشت ماه گذشته از سال جاری توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تصریح کرد: در طول این مدت، 22 واحد از خانه‎های گردشگری مورد نظارت ناظران این اداره کل قرار گرفته‎اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به نظارت بر پنج باب از هتل ـ آپارتمان‎های استان طی هشت ماه گذشته از سال جاری اشاره کرد و افزود: نظارت بر 37 مجموعه گردشگری استان از دیگر عملکرد این بخش به شمار می‎رود.

شرفی با بیان اینکه انجام 61 فقره نظارت در هتل‎های استان زنجان از دیگر اقدامات گروه مراکز و خدمات گردشگری در سال جاری به شمار می‎رود، ادامه داد: بر 61 باب از سفره‎خانه‎های استان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی هشت ماه سال جاری انجام شده است نظارت بر 561 مرکز گردشگری استان زنجان

طی هشت ماه سال جاری انجام شده است نظارت بر 561 مرکز گردشگری استان زنجان