مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 18:062016-12-03اجتماعي

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام: خسارت بارندگی های هفته گذشته ایلام برآورد می شود


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: خسارت ناشی از بارندگی های هفته گذشته ایلام در دست برآورد است.

- احمد کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بارش های دیروز در برخی از مناطق استان ایلام خساراتی را به بار آورده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: تعیین خسارت های ناشی از بارندگی های اخیر در دست بررسی کارشناسان و مسوولان امر در مدیریت بحران استان ایلام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از چهارشنبه هفته گذشته با ورود سامانه بارش زا مناطق مختلف استان ایلام تحت تاثیر این سامانه قرار گرفت و بارش باران با وزش باد شدید و رعد و برق ایلام را در بر گرفت.

این مسؤول اضافه کرد: آن طور که سازمان هواشناسی استان اعلام کرد، شهرستان آبدانان با 112 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش ها را از آن خود کرده اما این میزان بارش خسارت های را برای این شهرستان در پی داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: چون این بارش ها همراه با وزش باد بوده به زیرساخت های شهری و روستایی و عشایری و همچنین تاسیسات خسارت هایی را وارد کرده است.

کرمی تصریح کرد: اکنون کارشناسان در بخش های مختلف مشغول برآورد خسارات هستند و البته علاوه بر شهرستان آبدانان به دیگر مناطق استان ایلام نیز از جمله شهرستان های بدره، ایوان، سیروان ، دهلران و بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام: خسارت بارندگی های هفته گذشته ایلام برآورد می شود

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام: خسارت بارندگی های هفته گذشته ایلام برآورد می شود