مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 09:562016-12-03سياسي

پیگیری مستمر «سفارت ایران در کنیا» جهت آزادی دو وکیل ایرانی


سفارت ایران در نایروبی به جد پیگیر آزاد شدن دو وکیل ایرانی زندانی در کنیاست و امیدواریم روند رسیدگی به این رویداد تحت تاثیر خبرسازی های بدخواهان قرار نگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی فرج وند سفیر ایران در کنیا درباره جزییات اخرین پیگیری ها گفت: در تاریخ 29 نوامبر 2016 دو وکیل ایرانی به نام های عبدالحسین صفایی و سید نصرالله ابراهیمی از اساتید دانشگاه و وکلای رسمی دادگستری که از سوی خانواده دو زندانی ایرانی در کنیا به منظور پیگیری و مشاوره حقوقی زندانیان مذکور به نایروبی سفر کرده اند، در بازگشت از دیدار با زندانیان، به درخواست نیروهای امنیتی یک طرف ثالث به اتهام فیلم برداری متوقف و تحویل پلیس کنیا شدند.

وی گفت: این دو نفر پس از پاسخ به سوالات پلیس و با پیگیری های بعمل آمده و رفع سوءتفاهم آزاد شدند.

اما متاسفانه سوء استفاده و ورود برخی طرف ثالث به این موضوع، منجر به بازداشت مجدد دو وکیل مزبور از سوی پلیس کنیا در روز پنج شنبه شد.

فرج وند ادامه داد: متاسفانه این خبر با دروغ پردازی ها ی مورد حمایت طرف ثالث در رسانه ها و مطبوعات منتشر شد و حتی این دو وکیل را که با پاسپورت عادی بارها به کنیا سفر کرده اند، به دروغ دیپلمات جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مستمر «سفارت ایران در کنیا» جهت آزادی دو وکیل ایرانی

پیگیری مستمر «سفارت ایران در کنیا» جهت آزادی دو وکیل ایرانی