مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 09:552016-12-03اقتصادي

بورس،دلار و نفت/ چرا ما بورس ارز نداریم!؟


روزهای پاییزی بازار سهام در حالی به زمستان 95 نزدیک می شود که نوسان دلار و افزایش صادرات نفت و به تبع آن رشد قیمت نفت بهانه های لازم برای رشد بورس را به وجود آورده است.

- اما در حالی رشد دلار خیلی ها را برای عقب نیفتادن از تورم احتمالی به خرید دارایی های فیزیکی همچون خود دلار،سکه و حتی مسکن به تکاپو انداخته بود سه شنبه شب در نشست اوپک ایران توانست به رغم کاهش تولید نفت اوپک مجوز افزایش صادرات 90 هزار بشکه ای نفت را بگیرد.

با این وصف ایران حدود 2.

4 میلیون بشکه نفت در روز صادرات خواهد داشت در حالی حجم اصلی ترین محصول صادراتی ایران در اواخر دولت قبل به 900 هزار بشکه رسیده بود.

وزیر نفت ایران در این زمینه توضیح داده:نشست 171 اوپک و تصمیم اعضا برای کاهش تولید ثابت کرد که با وجود داشتن اختلافات سیاسی عمیق، می توان بر سر منافع مشترک با کشورهای دنیا تعامل کرد.

بیژن زنگنه، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران با حضور در بخش خبری ساعت 14 شبکه یک، تصمیم اوپک مبنی بر کاهش تولید را مهم دانست و گفت: اوپک بیش از دوسال در مقابلات نوسانات بازار منفعل بود اما در نشست فوق العاده در الجزایر نشانه هایی از زنده بودن اوپک نمایان شد که به دنبال آن در نشست دیروز اوپک در وین اعضا تصمیم گرفتند تا تولید خود را به 32.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس،دلار و نفت/ چرا ما بورس ارز نداریم!؟

بورس،دلار و نفت/ چرا ما بورس ارز نداریم!؟