مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 09:512016-12-03سياسي

فرمانده سپاه ناحیه اراک: راهیان نور موجب انتقال فرهنگ دفاع مقدس می شود


راهیان نور یک فرصت پربرکت برای نظام اسلامی است تا بتوان ارزش های انقلاب و فرهنگ ملی دفاع مقدس را منتقل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، محمدرضا رضایی صبح امروز در آیین بدرقه دانش آموزان دختر اراکی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: اردوهای راهیان نور عامل مهمی در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم ارزش های انقلاب و فرهنگ ملی دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور نقش موثری در حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی و تشریح ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان اسلام دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با توکل به سلاح ایمان توانستند در مقابل رژیم بعثی ایستادگی کرده و با قدرت آنها را از خاک وطن بیرون کنند، بیان داشت: امروز جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید با الگوگیری از سیره شهدا و پیروی از فرامین رهبری با تمام وجود در راستای تحقق منویات معظم رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

رضایی با اشاره به اعزام 255 نفر از دانش آموزان دختر اراکی به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: این دانش آموزان که در پایه دوم دبیرستان مشغول تحصیل هستند، به مدت سه روز از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ناحیه اراک: راهیان نور موجب انتقال فرهنگ دفاع مقدس می شود

فرمانده سپاه ناحیه اراک: راهیان نور موجب انتقال فرهنگ دفاع مقدس می شود