مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1395 ساعت 14:102016-12-01اجتماعي

حضور کاروان حمایت و سلامت هلال احمر آذربایجان شرقی در هشترود


بیست و پنجمین کاروان حمایت و سلامت بسیج سازندگی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در روستاهای دوشهر و طاقچه جیق هشترود حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت : این کاروان تا پایان سال نیز 50 ماموریت به مناطق روستایی کم برخوردار خواهد داشت.

شریفی افزود: این کاروان خدمات درمانی، ویزیت، دارو، خدمات توانبخشی، پرستاری، مامایی، روان شناسی، آموزش علمی، توزیع بسته های غذایی و فرهنگی، کلاس کمک های اولیه و توزیع اسباب بازی بین دانش آموزان به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: در این کاروان مدیران کل و یا روسای ادارات گاز، برق، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بهزیستی و کمیته امداد شهرستان نیز حضور دارند و مشکلات روستاییان را از نزدیک لمس و دستورات لازم را برای حل مشکلات صادر می کنند.

وی با اشاره به خدمات داوطلبان و کاروان های حمایتی و سلامتی گفت: به منظور حمایت از اقشار کم در آمد و کمک به محرومیت زدایی در روستاهای کم برخوردار معاونت داوطلبان اقدام به اعزام کاروان های سلامت به روستاهای محروم می کند.

شریفی گفت: اجرای طرح های محرومیت زدایی از برنامه های مهم داوطلبان هلال احمر است که عمده هزینه های آن از محل اعتبارات ابلاغی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان حمایت و سلامت هلال احمر آذربایجان شرقی در هشترود

حضور کاروان حمایت و سلامت هلال احمر آذربایجان شرقی در هشترود