مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1395 ساعت 06:552016-11-29بين الملل

آمریکا مدعی نشانه روی کشتی ایران به بالگرد نظامی


دو تن از مقامات دفاعی آمریکا مدعی شدند که روز شنبه یک کشتی متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سلاح خود را به سمت یک بالگرد ارتش آمریکا در تنگه هرمز نشانه رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از رویترز، دو تن از مقامات دفاعی آمریکا روز دوشنبه در گفتگو با این خبرگزاری مدعی شدند که روز شنبه یک کشتی متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یک بالگرد ارتش آمریکا را در تنگه هرمز در تیررس جنگ افزار خود قرار داده است.

این مقامات آمریکایی اقدام کشتی ایرانی را خطرناک و غیرحرفه ای خواندند.

رویارویی روز شنبه در تنگه هرمز جدیدترین مورد از اقدامات مشابه کشتیهای ایرانی در سال میلادی جاری است؛ اما نخستین مورد گزارش شده از زمان پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه میلادی جاری بشمار می رود.

گفتنی است که ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی خود طی اظهاراتی پوچ و توخالی مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، هر کشتی ایرانی که ناو آمریکا را در خلیج فارس مورد تهدید قرار دهد، از آبها به بیرون رانده خواهد شد .

مقامات ایران تاکنون نسبت به این ادعای مقامات آمریکایی واکنشی نشان نداده اند.

این مقامات آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود، گفتند که این رویارویی زمانی اتفاق افتاد که یک بالگرد ام اچ- 60 نیروی دریایی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مدعی نشانه روی کشتی ایران به بالگرد نظامی

آمریکا مدعی نشانه روی کشتی ایران به بالگرد نظامی