مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1395 ساعت 21:352016-11-22اقتصادي

افتتاح نمایشگاه اختصاصی توسعه تجارت ایران در ایتالیا


در این نمایشگاه، بیش از 110 شرکت ایرانی توانمندی ها و واقعیت های کار آفرینی خصوصی و دولتی خود را در ایتالیا معرفی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما "از رم؛ نمایشگاه اختصاصی توسعه تجارت ایران در ایتالیا با حضور وزیران صنعت و توسعه اقتصادی دو کشور در محل نمایشگاه بین المللی رم گشایش یافت.

در این نمایشگاه بیش از 110 شرکت ایرانی توانمندی ها و واقعیت های کار آفرینی خصوصی و دولتی خود را در ایتالیا معرفی می کنند.

کارلو کالندا وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا در مراسم گشایش این نمایشگاه ایران را کشوری بسیار مهم در منطقه و جهان دانست و گفت: ما امروز با علم به اینکه ایران کلید دگرگونی برای حل بسیاری از مسایل منطقه، نه فقط اقتصادی است باید با قدرت بیشتری در تقویت این روابط تلاش کنیم.

کالندا همچنین با تاکید بر اینکه ایتالیا خود را آماده یک ماموریت اقتصادی دیگر با تمرکز برروی مسایل مالی می کند، افزود: ما در اوایل سال 2017 به همراه پیئر کارلو پادوان وزیر اقتصاد جهت راه انداختن کانال های مالی برای تحقق تمام طرح ها، به ایران می رویممحمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت کشورمان نیز حضور شرکت هایی ایرانی در این نمایشگاه را نمونه هایی از توانمندی های صنعتی، مهندسی و تجاری ایران دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه اختصاصی توسعه تجارت ایران در ایتالیا

افتتاح نمایشگاه اختصاصی توسعه تجارت ایران در ایتالیا