مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1395 ساعت 15:262016-11-20ورزشي

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال فوتسالیست های قم میهمان شهرداری ساوه شدند


تیم فوتسال یاسین پیشرو قم آخرین مسابقه خارج از خانه نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را در مقابل تیم شهرداری ساوه برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، تیم یاسین پیشرو قم در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برابر تیم حفاری اهواز باخت و ششمین بازی خانگی نیم فصل نخست بازی های لیگ هجدهم را با سومین باخت متوالی در قم به پایان رساند تا تماشاگران فوتسال دوست قمی و هواداران از نتایج این تیم نگران باشند و وضعیت این تیم نیز در جدول رده بندی لیگ هجدهم بیشتر از سوی پایین جدولی ها تهدید شود.

هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در ایستگاه دوازدهم خود، روز جمعه پنجم آذر ماه وارد پیگیری می شود و نماینده فوتسال قم که در نیم فصل نخست بر خلاف فصول گذشته، نتوانسته انتظارات را برآورده کند با وضعیت روحی نه چندان مطلوب از نتایج هفته های اخیر خود امیدوار است که در بازی این هفته عملکردی به مراتب بهتر از دیدارهای پنج هفته اخیر داشته باشد.

در حالی که در بالای جدول رده بندی تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم های فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، حفاری اهواز، تاسیسات دریایی تهران و دبیری تبریز جریان دارد، در انتهای جدول رده بندی نیز تیم های طرح و توسعه الوند قزوین، آذرخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال فوتسالیست های قم میهمان شهرداری ساوه شدند

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال فوتسالیست های قم میهمان شهرداری ساوه شدند