مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1395 ساعت 14:362016-11-09سياسي

معاون دادستان زنجان: فرهنگ طلاق بدون خشونت در جامعه نهادینه نشده است


معاون دادستان زنجان با اشاره به درگیری های موجود در زمان طلاق ها گفت: هنوز فرهنگ طلاق بدون خشونت در جامعه نهادینه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، محمدرضا احمدی ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان اظهار کرد: طبق آمارهای رسمی جرم اول در زنجان ضرب و جرح عمدی است.

وی ادامه داد: در مورد جرایم خشن قضیه برعکس است و طبق آمار اراذل و اوباش شناسنامه‎دار در سه سال اخیر هیچ تحرکی نداشته اند و با کنترل های انجام شده اقدامی از سوی آنها صورت نگرفته است.

معاون دادستان زنجان با اشاره به اینکه در کاهش این جرایم برخوردهای تند دادسرا و قاطعانه جواب داده است، گفت: خوشبختانه طبق آمار رسمی طی سه سال گذشته هیچ گونه تحرکی از سوی اراذل و اوباش شناسنامه‎دار روی نداده است.

وی با اشاره به اینکه درباره درگیری های خرد نیز باید هرگونه پرونده درگیری که وارد می شود، بررسی و شناسنامه دار شود، گفت: باید این افراد متوجه باشند که برخورد ثانویه سیستم قضایی در صورت تکرار جرم متفاوت خواهد بود.

معاون دادستان زنجان گفت: مجرمان باید بدانند، برخورد با جرائم در صورت تکرار شدیدتر می‎شود تا افراد از انجام این درگیری ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه خشونت شامل موضوعات مختلفی است، گفت: برای مثال در بحث فضای مجازی هم اکنون چند کانال تلگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان زنجان: فرهنگ طلاق بدون خشونت در جامعه نهادینه نشده است

معاون دادستان زنجان: فرهنگ طلاق بدون خشونت در جامعه نهادینه نشده است