مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1395 ساعت 17:052016-11-05دانش

50 هزار مدرس متقاضی تدریس در دانشگاه علمی کاربردی


سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: 50 هزار مدرس متقاضی تدریس در مراکز دانشگاه علمی کاربردی هستند که از این تعداد حداکثر دو یا سه هزار نفر کد مدرسی خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، جواد حاتمی با بیان اینکه500 هزار دانشجو از 4 میلیون و800 هزار دانشجوی کشور در مراکز آموزشی علمی کاربردی تحصیل می کنند افزود: توسعه جامعه در گرو اصلاح نظام آموزش عالی است و دانشگاه جامع علمی کاربردی با رفع نواقص گذشته و توجه ویژه به سطح کیفی تدریس و مدرسان ، هرچه سریعتر جایگاه واقعی خود را باز خواهد یافت.

وی درباره وضع آموزش این دانشگاه گفت: رسالت این دانشگاه راه اندازی دوره های مهارتی در جوار صنعت و راه اندازی رشته برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال افزایی است که دانشگاه برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی کرده است.

حاتمی درباره سطح بندی مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: طرح سطح بندی بر اساس فاکتورهای پرسنلی، فضاهای کالبدی و فیزیکی، کیفیت و میزان دانش آموختگان، استفاده از تکنولوژی های آموزشی و امکانات کارگاهی پس از بررسی در شورای مرکزی دانشگاه تصویب و اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار مدرس متقاضی تدریس در دانشگاه علمی کاربردی

50 هزار مدرس متقاضی تدریس در دانشگاه علمی کاربردی