مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1395 ساعت 18:262016-11-03بين الملل

تمدید 10 ساله قانون تحریم های ایران؛ دستورکار آخر ماه کنگره


روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» در گزارشی نوشت، زمانیکه اواخر این ماه کنگره تشکیل جلسه دهد، نمایندگان آن یک دستورکار مهم و جنجالی دارند و آن تمدید 10 ساله تحریم های ایران است.

- روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشت، زمانیکه اواخر این ماه کنگره تشکیل جلسه دهد، نمایندگان آن یک دستورکار مهم و جنجالی دارند و آن تمدید 10 ساله تحریم های ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در یادداشتی نوشت که وقتی کنگره اواخر ماه جاری میلادی به واشنگتن بازگردد تا بن بست مربوط به بودجه و لایحه مهم سیاست دفاعی را مهار کند، یک مورد دیگر را نیز در برنامه کار خود دارد و آن تمدید تحریم های ایران است.

این گزارش با این مقدمه ادامه داد، در پایان سال جاری میلادی، قانون تحریم های ایران (ISA) منقضی می شود.

با این قانون است که نظام تحریم های کنونی آمریکا علیه ایران که به اعتقاد نمایندگان کنگره ضروری است تا واشنگتن بتواند در صورت سرپیچی ایران از مفاد برجام، اقدامات تنبیهی علیه تهران را خیلی فوری بازگرداند، حفظ می شود.

با اینحال واشنگتن پست ادامه داد کاخ سفید نگران است که اگر نمایندگان کنگره بیش از حد برای تجدید و احتمالاً تشدید تحریم های ایران تلاش کنند، تهران اینگونه اقدامات را سرپیچی آمریکا از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید 10 ساله قانون تحریم های ایران؛ دستورکار آخر ماه کنگره

تمدید 10 ساله قانون تحریم های ایران؛ دستورکار آخر ماه کنگره