مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1395 ساعت 09:112016-11-03سياسي

همزمان شهادت حضرت رقیه(س) همایش سه ساله های حسینی برگزار می شود


به همت سازمان بسیج جامعه زنان و با مشارکت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) همایش فرهنگی مذهبی سه ساله های حسینی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در این خصوص اظهار کرد: به همت سازمان بسیج جامعه زنان و با مشارکت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) همایش فرهنگی مذهبی سه ساله های حسینی همزمان با پنج صفر سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار می شود.

لیلا حیدری هدف از برگزاری همایش سه ساله های حسینی را نهادینه سازی فرهنگ اهل بیت(س) در بین نونهالان دانست و افزود: این همایش با اهدافی همچون آشنایی نونهالان با بخشی از تاریخ حماسه حسینی، آشنایی ذهنی کودکان با واقعه عاشورا و القاء محبت و دوستی اهل بیت(س)، پیشگیری از آسیب های جنگ نرم در بین نسل نو به واسطه برخورداری از فرهنگ اهل بیت (س) و تقویت آموزه های دینی در کودکان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان برگزاری این همایش گفت: همایش فرهنگی مذهبی سه ساله های حسینی که با مشارکت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) روز شنبه پنج صفر مصادف با شهادت حضرت رقیه(س) از ساعت 15 الی 17 در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور نونهالان حسینی به همراه مادران زینبی خود و خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان شهادت حضرت رقیه(س) همایش سه ساله های حسینی برگزار می شود

همزمان شهادت حضرت رقیه(س) همایش سه ساله های حسینی برگزار می شود