مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1395 ساعت 14:512016-10-30ورزشي

هر 9 ثانیه یک خشونت در ایران


روانشناسان و جامعه شناسان معتقدند مشکلات اقتصادی و ناکامی های مکرر و تزاحم آنها با مسائل اجتماعی نظیر خیانت و طلاق ریشه خشم بالقوه ایرانیان است که در فضاهای عمومی نظیر مترو، - خیابان و یا شبکه های اجتماعی فضای ظهور و بروز پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، وزیر بهداشت و درمان در یاداشتی با عنوان" چگونه خشونت را درمان کنیم" از نگرانی هیات دولت از افزایش خشونت در جامعه سخن گفت و بعدها محمود گلزاری (معاون سازمان امور جوانان وزارت ورزش و جوانان) خشونت را از مهمترین دلایل حضور جوانان در زندانها عنوان کرد.

از سوی دیگر آمار مخوفی از میزان خشونت اجتماعی در شهرها منتشر می شود که نشان می دهد جامعه شهری با سرعت غیرقابل وصفی پرخاشگری خود را دنبال می کند ؛چنانکه سازمان پزشکی قانونی آمار مراجعه افراد بر اثر صدمات ناشی از نزاع درکشور رادر شش ماهه اول امسال315 هزار و 862 نفر اعلام و تاکیدکرد که از کل مصدومان نزاع 218 هزار و 361 مرد و 97 هزار و 501 نفر زن بودند.

در این مدت استان های تهران با 55 هزار و 244، خراسان رضوی با 26 هزار و 81 و اصفهان با 23 هزار و 25 نفر بیشترین و استان های ایلام با یکهزار و 924، خراسان جنوبی با دو هزار و 23 و سمنان با دو هزار و 394 نفر کمترین آمار مراجعین نزاع را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 9 ثانیه یک خشونت در ایران

هر 9 ثانیه یک خشونت در ایران