مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 22:462016-10-28سياسي

فرماندار بیرجند تاکید کرد ضرورت فرهنگ‎سازی در عرصه پدافند غیرعامل


فرماندار بیرجند بر ضرورت فرهنگ‎سازی در عرصه پدافند غیرعامل در سطح جامعه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بیرجند، علی ناصری امشب در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دوم تا 8 آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است، اظهار داشت: هفته پدافند غیرعامل با برنامه‎های متنوعی همزمان با سراسر کشور در خرسان جنوبی آغاز شده است.

وی به تعریف پدافند غیرعامل پرداخت و اذعان داشت: پدافند غیرعامل به مجموعه اقداماتی اطلاق می‎شود که مستلزم به کارگیری جنگ افزار نبوده و با اجرای آن می‎توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیر نظامی و تلفات انسانی جلوگیری کرده و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه هفته پدافند غیرعامل با شعار مصون سازی و پایدارسازی کشور با اقدام و عمل به پدافند غیرعامل نامگذاری شده است، بیان داشت: دشمن همواره بدنبال روزنه‎ای برای آسیب به کشور است و گسترش پدافند غیرعامل و هوشیاری سبب افزایش مقاومت ملی می‎شود.

ناصری قابلیت شناسایی، توسعه کمی و کیفی نیروی متخصص، ایمن سازی مراکز حساس و مهم، ارتقای قابلیت بقا و حفظ کشور در شرایط بحران، افزایش مقاومت ملی، کاهش آسیب پذیری در شرایط بحران را از اهداف پدافند غیرعامل ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بیرجند تاکید کرد ضرورت فرهنگ‎سازی در عرصه پدافند غیرعامل

فرماندار بیرجند تاکید کرد ضرورت فرهنگ‎سازی در عرصه پدافند غیرعامل