مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 21:462016-10-28بين الملل

کرملین به آمریکا فرصت داد تا گروه های تروریستی را از مخالفان میانه رو جدا کند


رییس جمهور روسیه با از سرگیری حملات هوایی مخالفت کرد تا به آمریکا فرصت دهد گروه های تروریستی را از مخالفان میانه رو جدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، "دیمیتری پسکوف" سخنگوی کرملین روز جمعه به خبرنگاران گفت ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه معتقد است از سرگیری حملات هوایی به شهر حلب سوریه در شرایط کنونی ضرورت ندارد.

پسکوف افزود پوتین با از سرگیری حملات هوایی مخالفت کرد تا به آمریکا فرصت دهد گروه های تروریستی را از مخالفان میانه رو جدا کند و افراد مسلح و غیرنظامیان امکان یابند شهر حلب را ترک کنند.

وی تصریح کرد روسیه حق استفاده از همه امکانات را برای پشتیبانی از ارتش سوریه برای خود محفوظ می دارد.

پیش از این، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش این کشور از پوتین خواسته‎است مجوز ازسرگیری حملات هوایی در شرق شهر حلب در شمال سوریه را صادر کند.

خبرگزاری اینترفکس روسیه جمعه (7 آبان) این خبر را منتشر کرد و نوشت وزارت دفاع روسیه دلیل درخواست خود را افزایش حملات معارضین مسلح در شرق حلب و تداوم قربانی شدن غیرنظامیان عنوان کرده‎است.

معارضان مسلح روز جمعه با صدها خمپاره، محله های الحمدانیه، الفُرقان، الاعظمیه، الجمیلیه، المَشارقه، الفیض، الإذاعه، المارتینی والمیردیانِ حلب را هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین به آمریکا فرصت داد تا گروه های تروریستی را از مخالفان میانه رو جدا کند

کرملین به آمریکا فرصت داد تا گروه های تروریستی را از مخالفان میانه رو جدا کند