مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 20:262016-10-28حوادث

رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان: تصادف در محور هراز 3 کشته و زخمی داشت


رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: تصادف 2 دستگاه خودروی سنگین ایسوزو و کامیون حمل شیر در محور مواصلاتی هراز یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت.

- یوسف جغتا دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان آمل، اظهار کرد: تصادف دو دستگاه خودروی سنگین در محور هراز سه کشته و زخمی بر جای گذاشت.

وی افزود: این حادثه خونین رانندگی شامگاه امشب اتفاق افتاد که طی آن دو دستگاه خودروی سنگین کامیونت ایسوزو و کامیون حمل شیر یکی از شرکت های لبنی آمل با هم به شدت برخورد کردند.

رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان تصریح کرد: خودروی کامیونت ایسوزو از محور فرعی کندلو در منطقه پل مون رینه قصد ورود به جاده اصلی و حرکت به سمت آمل را داشت که به دلیل عدم رعایت حق تقدم باعث سد راه و ایجاد حادثه دلخراش شد.

این مسؤول ادامه داد: خودروی سنگین کامیون حمل شیر از مسیر جنوب به شمال در حال تردد از تهران به سمت آمل بود که به دلیل سنگینی خودرو نتوانست کنترل لازم را در اختیار گیرد.

جغتا با اشاره به اینکه در این حادثه رانندگی از بین سه سرنشین خودروی کامیونت یک نفر فوت کرده و دو نفر مصدوم شدند، بیان کرد: افراد مصدوم با حضور عوامل امداد و نجات و اورژانس 115 برای درمان به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان: تصادف در محور هراز 3 کشته و زخمی داشت

رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان: تصادف در محور هراز 3 کشته و زخمی داشت