مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 18:102016-10-28سياسي

اهدای پیام "صلح و آرامش" دولت چین به مردم اردبیل+ فیلم


در مراسمی با حضور هیئت رسانه ای چین، پیام صلح و آرامش دولت این کشور به مردم اردبیل اهدا شد.

- "،مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل در مراسم نشست مشترک استاندار اردبیل با هیئت رسانه ای چینی به حضور دانشمندان و خبرنگاران چینی از چهار استان مهم کشور چین در این هیئت اشاره کرد.

کریم حاجی زاده با بیان اینکه این هیئت مسیر خود را در جاده ابریشم آغاز کرده و در نظر دارد به کشورهای واقع شده در این مسیر سفر کند، افزود: بعد از طی 15 هزار کیلومتر این هیئت به مدت سه روز مهمان استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه هیئت اعزامی چین به مشگین شهر سفر کرده و امروز نیز عازم کوثر خواهد بود، گفت: در این سفر چند روزه تلاش شد ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان به هیئت اعزامی معرفی شود.

در این مراسم همچنین نماینده سازمان میراث فرهنگی کشور در شهر شانگ های نیز به حضور دانشمندان فرهنگی، جغرافیایی و اقتصادی در این هیئت اشاره کرد.

حسین خلیفی گیوی با بیان اینکه این هیئت ترکیبی از خبرنگاران چهار استان چینگ های، نینگ شیا، گن سو و شن لی است، گفت: این هیئت سفر به کشورهای واقع شده در جاده ابریشم را با هدف پیام آوری صلح در این کشورها دنبال می کند.

وی با بیان اینکه ترکیب رسانه ای این هیئت از تمامی گروه های رسانه ای شامل تلویزیون، شبکه های اجتماعی و شبکه های خبری است، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای پیام "صلح و آرامش" دولت چین به مردم اردبیل+ فیلم

اهدای پیام "صلح و آرامش" دولت چین به مردم اردبیل+ فیلم