مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 16:412016-10-28سياسي

با حضور سهامداران شرکت تعاونی پسته جلسه قیمت گذاری پسته در رفسنجان برگزار شد


جلسه قیمت گذاری پسته با حضور سهامداران شرکت تعاونی پسته رفسنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رفسنجان بعد از ظهر امروز با حضور استاندار و معاونان و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان های استان کرمان و محلی جلسه قیمت گذاری پسته در محل شرکت تعاونی پسته رفسنجان برگزار شد.

محسن هاشمیان نماینده شرکت در این جلسه اظهار داشت: شرکت تعاونی پسته از سال 47 تأسیس و اگر تاریخچه آن را بخوانیم به علت اضطرار و در خطر بودن منافع تولیدکنندگان به وجود آمد.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان تا زمانی که زنده بودند تا لحظات آخر از شرکت حمایت می کردند و از مردم و مسؤولان می خواست از این شرکت که متعلق به تولیدکنندگان کل ایران است، حمایت کنند.

نماینده شرکت پسته رفسنجان تصریح کرد: از همه تولیدکنندگان که در این یک سال اخیر پولشان به موقع به دستشان نرسید، عذرخواهی می کنم، شرکت در 30 سال گذشته کارهایی کرد، سال 62 مبلغ 85 میلیون تومان بدهی داشت.

وی ادامه داد: تغییر مدیریت در شرکت و حمایت نمایندگان وقت رفسنجان به قطب تولیدی پسته در ایران و دنیا تبدیل شد و جلسه قیمت گذاری هر وقت در رفسنجان گذاشته می شد، بالای 10 هزار نفر جمع می شدند و قیمت مبدأ بود و در همه کشورهای دنیا از آن استفاده می شد و قیمت نهایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور سهامداران شرکت تعاونی پسته جلسه قیمت گذاری پسته در رفسنجان برگزار شد

با حضور سهامداران شرکت تعاونی پسته جلسه قیمت گذاری پسته در رفسنجان برگزار شد