مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 16:312016-10-28فرهنگي

چرا باید سیانور را در سالن سینما تجربه کرد؟


بهروز شعیبی که در کارگردانی به جزییات توجه ویژه ای می کند، در این اثر از انتخاب عنوان سیانور به عنوان عامل خودکشی عناصر مجاهدین پس از گرفتار شدن تا انتخاب نشانه ها بسیار دقیق عمل کرده و تصویری باورپذیر از ساواک، - عناصر سازمان مجاهدین و همچنین اعضای ساواک ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، سیانور تازه ترین فیلم بهروز شعیبی در شرایطی اکران شد که این اثر سینمایی یکی از معدود تریلرهای سیاسی قابل توجه دو دهه اخیر سینمای ایران است؛ تریلری که ویژگی های منحصر به فرد و محصورکننده ای برای عموم تماشاگران دارد و یک گام بلند و رو به جلو در خلق تریلرهای سیاسی در سینمای ایران است، هرچند شاید برای برخی منتقدان و تماشاگران حرفه ای چنین نباشد و ملاحظاتی بر این اثر سینمایی داشته باشند.

بهروز شعیبی پس از ساخت چندین درام، این بار سراغ خلق یک تریلر سیاسی رفته و فیلم سینمایی سیانور را خلق کرده که باید بر لفظ سینمایی در این اثر تاکید کرد، چرا که سیانور یکی از آثاری است که همچنان به قواعد تولید یک اثر سینمایی وفادار است و با یک تله فیلم مواجه نیستیم.

دکوپاژ و کادربندی ها برای پرده عریض سینما در نظر گرفته شده و به همین دلیل تماشاگر باید این فیلم را بر پرده نقره تماشا کند تا درک بهتری از این اثر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید سیانور را در سالن سینما تجربه کرد؟

چرا باید سیانور را در سالن سینما تجربه کرد؟