مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 16:252016-10-28سياسي

«لایحه جامع انتخابات» بزودی به مجلس می رود


رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با اشاره به ارائه لایحه جامع انتخابات از سوی وزارت کشور به دولت گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته، قرار است تا یک ماه آینده این لایحه به مجلس بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر محمدجواد کولیوند با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: اولین و مهمترین کاری که کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در راستای این سیاست ها انجام می دهد، هماهنگی با دولت برای ارائه لایحه جامع انتخابات به مجلس است و این هماهنگی نیز به صورت ابتدایی صورت گرفته است.

وی در توضیح این مسئله گفت: ما در حال حاضر چهار قانون برای چهار انتخابات شوراهای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری داریم که این 4 قانون یک فصل مشترک دارند که در لایحه نیز با همین عنوان ارائه می شود.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: قوانین خاص هر کدام از این چهار انتخابات نیز در بخش اختصاصی خودش در لایحه جامع قرار می گیرد و بخشی نیز برای به شفافیت های مالی و نظارت در نظر گرفته می شود.

کولیوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر مقوله نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری بر عهده شورای محترم نگهبان است و نظارت بر انتخابات شوراها را نیز مجلس شورای اسلامی بر عهده دارد؛ نقاط مشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لایحه جامع انتخابات» بزودی به مجلس می رود

«لایحه جامع انتخابات» بزودی به مجلس می رود