مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 15:312016-10-28سياسي

امام جمعه میناب: دشمن به دنبال سلب اعتماد به نفس از جوانان است


دشمن ما می توانیم را مورد حمله قرار داده و به دنبال سلب اعتماد به نفس از جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از میناب، حجت الاسلام میرزامحمدحسین معتمدی فر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان میناب ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه اظهار داشت: شخصی که در سلامت روانی به سر می برد باید چند ویژگی داشته باشد، حرفش درست و بر اساس حق باشد و حرف منطقی بزند، در داوری و قضاوت بر اساس عدالت حکم کند و به عهد و پیمانی که بسته است وفادار و به آن عمل کند.

وی اضافه کرد: مشکل جامعه اسلامی در همین است و مشکل ما با آمریکا این است که در سطوح بین المللی بدعهدی و پیمان شکنی می کند.

خطیب جمعه میناب به دیدار نخبگان کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دشمن ما می توانیم را مورد حمله قرار داده است و تلاش دشمن بر این است که ژن ما می توانیم را از جوانان و نخبگان ما را بگیرد و در واقع به دنبال سلب اعتماد به نفس در جوانان است.

معتمدی فر خاطرنشان کرد: قصه کربلا تمام شدنی نیست و برای تمامی اقشار و اعصار پیام دارد و قیام عاشورا، دینی، مقدس و مطابق با فطرت انسان ها است.

وی ضمن تبریک به فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان میناب اضافه کرد: روابط مردم در یک سال اخیر نسبت به نیروی انتظامی در میناب آسیب دیده است و باید ترمیم شود چراکه مردم میناب مردمانی شریف هستند و بایستی به آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه میناب: دشمن به دنبال سلب اعتماد به نفس از جوانان است

امام جمعه میناب: دشمن به دنبال سلب اعتماد به نفس از جوانان است