مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 15:252016-10-28اقتصادي

قیمت نهایی مسکن مهر پردیس مشخص شد


در حالی قرار بود در بررسی سهم آورده متقاضیان مسکن مهر "کفه ترازو به نفع مردم باشد" که خبر می رسد قیمت های مسکن مهر پردیس نهایی شده و دقیقا همان قیمت های قبلی اعلام شده توسط شرکت عمران این شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، هفته آخر شهریور ماه شرکت عمران پردیس سهم نهایی آورده متقاضیان فاز 8 را 65 تا 83 میلیون اعلام کرده بود که پس از اعتراض متقاضیان مسکن مهر به این افزایش قیمت ها، وزیر راه و شهرسازی دستور تشکیل کمیته بررسی قیمت ها را داد.

این کمیته نیز از کاهش 7 تا 14 میلیون تومانی قیمت واحدهای فار 8 خبر داد.

به عبارت دیگر سهم آورده متقاضیان بسته به متراژ واحدها به بین 58 تا 69 میلیون کاهش یافت و مدیران شرکت عمران پردیس از اعلام قیمت نهایی واحدهای باقیمانده مسکن مهر تا نیمه اول مهرماه خبر دادند.

اواخر مهرماه امسال نیز احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به این که عدم اعلام قیمت نهایی مسکن مهر پردیس به دلیل مسائل مدیریتی بوده است درباره قیمت نهایی گفته بود: در این باره به شهرهای جدید تاکید کرده ام که کفه ترازو باید به نفع مردم باشد و در این رابطه به شهرهای جدید فشار آورده ام که محاسبه قیمت ها به صورت دقیق انجام شود.

وی تاکید کرد: همواره مدافع سرسخت مسکن مهر بوده و با جان و دل برای این طرح کار کرده ام و تلاش می کنیم با حمایت دولت و کمک مردم این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نهایی مسکن مهر پردیس مشخص شد

قیمت نهایی مسکن مهر پردیس مشخص شد