مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 15:162016-10-28سياسي

امام جمعه ریگان: برکناری 3 وزیر هیچ تغییری در رونق اقتصادی ایجاد نمی کند


برکناری دیرهنگام 3 وزیر هیچ تغییری در رونق اقتصادی ایجاد نمی کند و در بهبود معیشت مردم هیچ تاثیری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ریگان، حجت الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه های نماز وحدت آفرین جمعه به زندگی سیاسی امام سجاد (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دشوارترین بخش های زندگی امام سجاد (ع) برخورد و مبارزه با کسانی بود که ذهن و فکر مردم را به سوی ابرقدرت های ظالم سوق می دادند.

رنجبر تصریح کرد: امروز هم علمای درباری زیاد داریم که در دربار استکبار غلام حلقه به گوش استکبار و طاغوت ها هستند، ظواهر را خوب نگه می دارند، احترام هم می گذارند، اما راه دشمن و هدف دشمن را می روند.

امام جمعه ریگان به سالروز شهادت محمدحسین فهمیده اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در شان و فضیلت این بسیجی 13 فرمودند رهبر ما آن طفل 13 ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم و خود شربت شهادت نوشید.

رنجبر ماهانی به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل در سال 58 اشاره کرد و بیان داشت: روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است وی ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ریگان: برکناری 3 وزیر هیچ تغییری در رونق اقتصادی ایجاد نمی کند

امام جمعه ریگان: برکناری 3 وزیر هیچ تغییری در رونق اقتصادی ایجاد نمی کند