مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 15:062016-10-28سياسي

امام جمعه موقت دهلران تاکید کرد لزوم ثبت سالروز عملیات محرم در تقویم رسمی کشور


از مسؤولان انتظار داریم که 10 آبان ماه سالروز عملیات محرم که باعث آزادسازی شهرهای دهلران و موسیان شد را در تقویم رسمی کشور ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ایلام، حجت الاسلام هادی حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دهلران با با اشاره به فرارسیدن 8 آبان ماه سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز دانش آموز افزود: در بیان جایگاه این نوجوان شهید همین بس که امام راحل در مورد شهید فهمیده می فرماید که رهبر من آن طفل 13 ساله ای است که نارنجک به کمر می بندد و زیر تانک می رود و به شهادت می رسد.

خطیب نماز جمعه دهلران همچنین به آغاز هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: بسیج دانش آموزی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در انتقال و بیان مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان دارد چرا که این نسل مدیران آینده کشور خواهند بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس گفت: 10 آبان ماه سال 61 رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین محرم توانستند شهرهای دهلران و موسیان را از اشغال رژیم بعث خارج کنند به همین خاطر همه ساله در این روز یادواره آزادسازی شهرهای دهلران و موسیان برگزار می شود.

حسینی اضافه کرد: از مسئولان کشوری انتظار داریم که 10 آبان ماه سالروز عملیات محرم در تقویم رسمی کشور ثبت شود چرا که بسیاری از رویدادها و مسائلی که نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت دهلران تاکید کرد لزوم ثبت سالروز عملیات محرم در تقویم رسمی کشور

امام جمعه موقت دهلران تاکید کرد لزوم ثبت سالروز عملیات محرم در تقویم رسمی کشور