مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 13:162016-10-28اجتماعي

معاون فرماندار رباط کریم: مشکل گازرسانی 12 مدرسه در شهر پرند رفع شد


معاون فنی و عمرانی این فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: مشکل گازرسانی 12 مدرسه در شهر پرند رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، منصور سالکی اظهار کرد: با پیگیری فرمانداری این شهرستان و همکاری اداره گاز و نظام مهندسی و شرکت عمران پرند مشکل گازرسانی 12 مدرسه تازه تأسیس شهر پرند رفع شد.

وی بیان کرد: به دلیل بلاتکلیفی موجود میان شرکت عمران پرند و سازمان نوسازی مدارس برای پرداخت هزینه های انشعابات گاز این این مدارس عملیات گازرسانی این مدارس نیمه کاره مانده بود.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان رباط کریم تصریح کرد: با توجه به بادخیز بودن این شهرستان و باز بودن فضای اطراف شهر پرند، کوران باد در این شهر و در مدارس از یک سو و فقدان گازرسانی به مدارس از سوی دیگر مشکلات گرمایشی برای دانش آموزان را در پی داشت که منجر به اعتراض تعداد زیادی از والدین شده بود که با درایت فرمانداری این مشکل حل شد.

وی خاطرنشان کرد: طی برگزاری جلسه ای با اولویت رفع مشکل این مدارس تقبل هزینه ها به شرکت عمران پرند موکول گشت و این مشکل پایان یافت.

سالکی در پایان متذکر شد: علاوه بر این مدارس مشکل برق یک مدرسه دیگر خارج از بروکراسی اداری با پیگیری فرمانداری از نظام مهندسی رفع شد و در حال حاضر تمام مدارس سطح شهرستان رباط کریم بدون مشکلات خدماتی برای استفاده دانش آموزان مهیا هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار رباط کریم: مشکل گازرسانی 12 مدرسه در شهر پرند رفع شد

معاون فرماندار رباط کریم: مشکل گازرسانی 12 مدرسه در شهر پرند رفع شد