مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 12:462016-10-28سياسي

امام جمعه سمنان: حضور میلیونی در مراسم اربعین اقتدار اسلام را نشان می دهد


حضور میلیونی همه مسلمانان و عاشقان ثارالله (ع) در مراسم اربعین، اقتدار اسلام را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع مردم و مسؤولان مرکز استان سمنان با اشاره به عزاداری های خوب مردم این استان در ماه محرم، به اهمیت توجه به آیین های ماه صفر اشاره کرد.

وی افزود: امام حسین (ع) بدون تردید یکی از بزرگانی بودند که تأثیرگذاری ایشان در عالم اسلام بر کسی پوشیده نیست؛ ایشان سعادت انسان را در شهادت و تقوا می دانستند و می فرمودند افرادی که توفیق شهادت پیدا نمی کنند، باید بدانند که با تقوا به سعادت خواهند رسید و از این رو، خوشبختی دنیوی و اخروی انسان در پیشه کردن تقوای الهی است.

امام جمعه سمنان افزود: در روزهای آینده شاهد برنامه های دیگری از عزاداری های حسینی به ویژه برگزاری آیین باشکوه اربعین خواهیم بود و لازم است همه در این بخش، وارد میدان شوند.

شاهچراغی، ضرورت حضور میلیونی در مراسم اربعین حسینی (ع) را بسیار زیاد دانست و گفت: این مراسم در حقیقت نشانگر اوج همبستگی و همدلی مسلمانان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی بیان داشت: حضور میلیونی شیعیان در این مراسم، دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) را منکوب می کند و از طرفی، نشان دهنده اقتدار اسلام و جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: حضور میلیونی در مراسم اربعین اقتدار اسلام را نشان می دهد

امام جمعه سمنان: حضور میلیونی در مراسم اربعین اقتدار اسلام را نشان می دهد