مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 11:262016-10-28سياسي

فرماندار شهرستان نور: دشمن با پروژه نفوذ درصدد تضعیف بسیج است


فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه دشمن با پروژه نفوذ درصدد تضعیف بسیج است، گفت: هیچ نیرویی توان مقابله با قدرت بسیج را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نور، هادی خنجری صبح امروز در دومین روز از رزمایش بزرگ مدافعان حرم با عنوان دفاع از ساحل که توسط بسیجیان گردان های واکنش سریع بیت‎المقدس و امام حسین(ع) ناحیه مقاومت بسیج نور برگزار شد، اظهار کرد: بسیج لشکر بی همتای خداوند و شجره طیبه انقلاب اسلامی بوده که تمام اخلاص ملت ایران است و همواره ثابت کرد هیچ دشمنی با وجود بسیج نمی تواند ملت ایران را تهدید کند.

وی بصیرت، اخلاص و اقدام و عمل به هنگام و به اندازه را از شاخصه های بسیج عنوان کرد و افزود: دشمن از این اقتدار متحیر است و با همه توان تلاش کرد تا پرچم اسلام و بسیج را به زمین بزند.

* هیچ نیرویی توان مقابله با قدرت بسیج را ندارد فرماندار نور تصریح کرد: دشمنان فکر کردند با قدرت نظامی انقلاب مان را صادر می کنیم اما از قدرت معنوی ما غافل شدند، هر کجا که قدرت الهی بسیج وارد شد، دشمن زمین گیر شد و هر کجا وارد شد منبع وحدت، انسجام شد و این نقطه قوت بسیج است.

وی تأکید کرد: باید از این قدرت معنوی مراقبت کنیم تا دشمن نفوذ نکند و با ورود به بسیج این اقتدار را تضعیف کند، تاکنون با هر توطئه ای خواست این قدرت را تضعیف کند اما نتوانست و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان نور: دشمن با پروژه نفوذ درصدد تضعیف بسیج است

فرماندار شهرستان نور: دشمن با پروژه نفوذ درصدد تضعیف بسیج است