مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 08:362016-10-28سياسي

با رمز یا اباعبدالحسین(ع) رزمایش الی بیت المقدس در 8 شهرستان گیلان آغاز شد


مرحله نخست رزمایش الی بیت المقدس با رمز یا اباعبدالحسین(ع) در شهرستان های آستارا، رضوانشهر، صومعه سرا، شفت، رودبار، املش، لاهیجان و ماسال در گیلان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، مرحله نخست رزمایش الی بیت المقدس صبح امروز با هدف ارزیابی آموزش های ارائه شده به نیروهای بسیجی در شهرستان های آستارا، رضوانشهر، صومعه سرا، شفت، رودبار، املش، لاهیجان و ماسال آغاز شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) در جریان برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در گیلان با اشاره به اینکه رزمایش با رمز یا اباعبدالحسین(ع) آغاز شده است اظهار کرد: رزمایش مذکور به مدت دو روز برگزار می شود.

سردار مهدی کاظمی پور به راهبرد تحولی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای برنامه های درونی سپاه و بسیج با هدف تقویت جنبه رزمی بسیج اشاره کرد و افزود: راهبرد مذکور به منظور پاسخگویی به تهدیدهای بیرونی و تهدیدهای جدیدی که از طرف استکبار برای ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران طراحی شده، به مرحله اجرایی در آمده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور پاسخگویی به تهدیدهای مذکور برنامه های دفاع از کوی و برزن را در رزمایش الی بیت المقدس اجرا می کند، تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار، مردم یاری و پشتیبانی از دیگر نیروهای سپاه در قالب گردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رمز یا اباعبدالحسین(ع) رزمایش الی بیت المقدس در 8 شهرستان گیلان آغاز شد

با رمز یا اباعبدالحسین(ع) رزمایش الی بیت المقدس در 8 شهرستان گیلان آغاز شد