مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 07:302016-10-28اقتصادي

زنگ خطر پایان ذخایر آب شرب


حجم منابع آب زیرزمینی برای تأمین آب شرب در اصفهان رو به پایان است که این موضوع باید زنگ خطری برای مدیران و مسؤولان مرتبط با آب باشد.

- عضو کمیته راهبردی تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حجم منابع آب زیرزمینی برای تأمین آب شرب در اصفهان رو به پایان است که این موضوع باید زنگ خطری برای مدیران و مسؤولان مرتبط با آب باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حمیدرضا صفوی با اشاره به مطرح بودن موضوع کمبود منابع آب شرب در کنار منابع آب کشاورزی اظهارکرد: در بسیاری از مناطق جهان ممکن است بارندگی کم شود و تغییرات اقلیمی اتفاق افتد ولی با مدیریت بحران جلوی معضلات گرفته می شود اما وقتی در جایی با چنین مشکلی مواجه شوند و با همان رویه گذشته بخواهند با مسأله آب برخورد کنند نتیجتاً از ذخایر استراتژیک هم برداشت خواهند کرد.

*مسؤولان حق ورود به ذخایر استراتژیک آب را نداشته اندوی افزود: پیش بینی چنین وضعیتی برای ذخایر آب استان اصفهان باید از چند سال قبل برنامه ریزی می شده نه حالا، مسؤولان مربوطه باید در دوره های مختلف توجه داشته باشند که تا چه اندازه حق ورود به ذخایر استراتژیک دارند.

عضو کمیته راهبردی تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بخشی از ذخایر استراتژیک آب استان اصفهان پشت سد زاینده رود است و بخش عمده دیگر آن را آب های زیزمینی تشکیل می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر پایان ذخایر آب شرب

زنگ خطر پایان ذخایر آب شرب