مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1395 ساعت 00:062016-10-27سياسي

آیت الله معلمی: هرگونه قرارداد خفت بار برای مردم قابل قبول نیست


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرگونه قراردادی که برای ملت خفت بار باشد و برای اجانب و بیگانگان موجب سلطه و زمینه نفوذ شود قابل قبول نیست.

- آیت الله ابوشهیدین علی معلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان ساری، با بیان اینکه استکبار جهانی به ویژه آمریکا با زبان بی زبانی دارد فریاد می زند که من قابل اعتماد نیستم، بیان کرد: هر ملت و دولتی که به آمریکا و عوامل آمریکا اعتماد کرد در آخر نتیجه ای جز خسران و زیان نداشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسأله کاپیتولاسیون خواسته آمریکا و عواملش در داخل کشور بود که سند بردگی و ذلت ملت ایران را رقم می زد، تصریح کرد: در هر کجای دنیا چنین اتفاقی می افتاد آن ملت به ذلت و اسارت کشیده می شد اما فریاد امام راحل در این قضیه بلند شد و ملت هم با تمام وجود امام را باور کرده و با او همراه بودند که برای برداشتن سلطه آمریکا این انقلاب عظیم پدید آمد.

امام جمعه قائم شهر با اعلام اینکه در حال حاضر با شیوه های گوناگون آمریکایی ها سعی دارند مجدداً زنجیر اسارت را به دست و پای ملت ببندند، بیان کرد: ولی انسان عاقل از یک سوراخ دو مرتبه گزیده نمی شود، اگر یک بار از سوراخی مار گزنده افعی خزنده درآمد عاقل باید هوشیار باشد مجدداً گرفتار آسیب نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله معلمی: هرگونه قرارداد خفت بار برای مردم قابل قبول نیست

آیت الله معلمی: هرگونه قرارداد خفت بار برای مردم قابل قبول نیست