مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 23:262016-10-27سياسي

وزیر کشور: بسترهای لازم جهت جذب سرمایه گذار خارجی فراهم شود


بسترهای لازم جهت جذب سرمایه گذار خارجی فراهم شود.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خرم آباد، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه سه شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان با بیان اینکه اتفاقات توسعه ای رخ داده در استان مطلوب و خوشایند هستند، اظهار داشت: با وجود تغییرات مثبت ولی هنوز انتظارات برآورده نشده است و دلیل آن عقب‎افتادگی تاریخی به خصوصا در استان های مرزی در دوران قبل از انقلاب است.

وزیر کشور ادامه داد: بعد از انقلاب در حوزه زیرساخت ها و خدمات کارهای زیادی صورت گرفته است و در شرایطی کنونی کشور دارای امتیت مطلوبی است.

وی اضافه کرد: امنیت حاکم بر کشور به معنای نبود تهدید نیست بلکه به این معنا است که جمهوری اسلامی تحلیل درستی از تهدیدها داشته است.

این مسوؤل با تاکید به اینکه آنچه امنتیت پایدار مبتکی به مردم است، تصریح کرد: مردم در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از کشور حمایت کردند و در مقابل تحریم ها از خود مقاومت نشان دادند.

وزیر کشور خطاب به مسوؤلان حاضر در جلسه گفت: برای رضایت مندی مردم باید به آن ها خدمت کرد و چنین شرایط مطلوبی در کشور وجود دارد.

رحمانی فضلی مراجعات سرمایه گذاران خارجی جهت سرمایه گذاری در ایران را نشان از امنیت داخلی کشور دانست و بیان کرد: برای از این فرصت جهت جذب سرمایه ها استفاده کرد زیرا اولویت اول کشور به فرمان مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: بسترهای لازم جهت جذب سرمایه گذار خارجی فراهم شود

وزیر کشور: بسترهای لازم جهت جذب سرمایه گذار خارجی فراهم شود