مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 22:412016-10-27سياسي

امام جمعه دلفان: بیکاری پررنگ جوانان دلفان را دریابید


بیکاری پررنگ جوانان شهرستان دلفان یکی از مشکلات و معضلات این شهرستان است که باید گفت، بیش از 50 درصد جوانان این شهرستان بیکار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد شامگاه امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر کشور و استاندار لرستان در شهرستان دلفان برگزار شد با اشاره به ظرفیت های خدادادی این شهرستان گفت: شهرستان دلفان دارای ظرفیت های خدادادی زیادی است، اما متاسفانه محروم است.

وی عنوان کرد: بیشتر محرومیت های ما در روستاهاست تا جایی که ما این محرومیت را در اختیار مسئولان کشوری قرار داده و بعضی از آن ها گریه کرد.

امام جمعه دلفان اظهار داشت: وضعیت روستاهای دلفان به دلیل محرومیت زیاد نگران کننده است، لذا در بخش اقتصاد مقاومتی با توجه به اینکه استان لرستان به عنوان پایلوت انتخاب شده و این شهرستان مظلوم و محروم دلفان در این بخش انتخاب شده است، جای تقدیر و تشکر دارد، امیدواریم بخشی از مشکلات آنها حل و فصل شود.

هاشمی نژاد گفت: بیکاری پررنگ جوانان شهرستان دلفان یکی از مشکلات و معضلات این شهرستان است که باید گفت، بیش از 50 درصد جوانان این شهرستان بیکار هستند.

وی یادآور شد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی که مطالبه حضرت آقا و همه مردم است، باید تلاش شود و شرایط کشور امروز به گونه ای هست که باید همه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دلفان: بیکاری پررنگ جوانان دلفان را دریابید

امام جمعه دلفان: بیکاری پررنگ جوانان دلفان را دریابید