مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 19:252016-10-27سياسي

نشست فعالان اقتصادی خراسان رضوی با مسئولان دستگاه قضایی کشور


نخستین همایش ملی صنعت، کارآفرینی و حمایت از سرمایه گذاری داخلی با حضور مشترک فعالان اقتصادی خراسان رضوی و مسئولان دستگاه قضایی کشور در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما"، در این همایش که با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل برگزار شد، معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم 13 استان کشور در این همایش حضور دارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت: تشکیل کمیسیون قضایی حمایت از سرمایه گذاری نتیجه خوبی داشته است و هدف دستگاه قضایی از تشکیل این کمیسیون، رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی است.

محمد باقر الفت افزود: هدف از برگزاری این همایش نیز اجرا شدن این رویکرد موفق در کل کشور است.

او ادامه داد: دستگاه قضایی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مصمم است، مشکلات واحدهای تولیدی را رسیدگی و این مشکلات را برطرف کند.

الفت با بیان اینکه رسیدگی به این مشکلات به معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه سپرده شده است، گفت: با مشارکت این قوه کمیسیون 5 نفره حمایت از سرمایه گذاری متشکل از معاون پیشگیری از جرم دادگستری، دادستان کل، رییس خانه صنعت و معدن و طرفین دعوا تشکیل شده و دستورالعمل های اجرایی آن به زیر مجموعه ها ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فعالان اقتصادی خراسان رضوی با مسئولان دستگاه قضایی کشور

نشست فعالان اقتصادی خراسان رضوی با مسئولان دستگاه قضایی کشور