مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 18:562016-10-27سياسي

خبرهای خوشی در حوزه تامین آب در راه است


معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاءگفت:روزگاری رهبر معظم انقلاب در مورد کمبود آب احساس نگرانی کرده بودند اما به سرعت فرزندان این ملت وارد میدان شدند و به زودی خبرهای خوشی را از این حوزه خواهید شنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو"، سردار سالار آبنوش بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گردان 152 ابوالفضل العباس(ع) و گردان امام حسین(ع) لشگر 32 انصارالحسین(ع) اظهار کرد: بعد از گذشت 75 روز از پیروزی انقلاب، زمانی که اساسنامه تشکیل سپاه پاسداران را برای اجرا محضر امام(ره) بردند، ایشان روی کلمه ایران که در آخر جمله نوشته شده بود؛ خط کشیدند؛ اما آن زمان کسی نمی دانست هدف از این اقدام چه بود؟ وی گفت: برخی به دنبال اشکال گرفتن از این اقدام امام راحل در آن دوران بودند اما نمی دانستند ایشان آنچه را که در خشت خام می‎دیدند ما در آیینه صاف و زلال نمی دیدیم.

سپاه برای دفاع از ولایت و آرمان های انقلاب مرز نمی شناسد معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه امام(ره) در آن روزگار وظیفه ای فراملی و جهانی برعهده سپاه نهادند؛ افزود: خط کشیدن بر روی نام ایران در تشکیل اساسنامه سپاه به دلایل این بود که سپاه برای دفاع از ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی مرز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوشی در حوزه تامین آب در راه است

خبرهای خوشی در حوزه تامین آب در راه است