مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 18:512016-10-27بين الملل

استنکاف امریکا از از استرداد گولن غیرقابل قبول است


وزیر دادگستری ترکیه طی سفری به آمریکا گفت اکنون که خود برای استرداد یک مجرم به ایالات متحده سفر کرده، غیرقابل قبول است مقامات آمریکایی خود را عقب بکشند با اینکه ترکیه تمام مدارک مورد نیاز را ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، بکر بوزداغ وزیر دادگستری ترکیه که اکنون در واشنگتن به سر می برد اعلام کرد کشورش تمام مدارک مورد نیاز برای دستگیری فتح الله گولن معارض آمریکانشین را به مقامات قضایی ایالات متحده ارائه داده و انتظار دارد فرایند استرداد او به سرعت انجام شود.

بوزداغ با لورتا لینچ دادستان عمومی ایالات متحده دیدار یک ساعته و غیرعلنی داشته و از آمریکا خواست تا فرایند بازداشت و استرداد گولن، که ادعا می شود طراح اصلی کودتای نافرجام 15 جولای بوده، به ترکیه را تسریع کنند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی" وی بعد از این دیدار، گفت وگو با همتای آمریکایی را سازنده توصیف کرده و گفت: ما درباره درخواست ترکیه برای استرداد و همچنین بازداشت موقت صحبت کردیم.

بوزداغ همچنین افزود که در این دیدار به لینچ گفته غیرقابل قبول است که مقامات آمریکایی خود را از درخواست استرداد عقب بکشند در حالی که وزیر دادگستری ترکیه برای اولین بار خود جهت استرداد یک مجرم به کشور خارجی سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استنکاف امریکا از از استرداد گولن غیرقابل قبول است

استنکاف امریکا از از استرداد گولن غیرقابل قبول است