موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1395 ساعت 17:402016-10-27حوادث

قتل مرموز زن ایرانی و خودکشی مرد آمریکایی


در پی قتل زن 36 ساله ایرانی مقیم آمریکا و خودکشی مرد آشنای آمریکایی این زن، در شهر پورتلند ایالات متحده، کارآگاهان پلیس تحقیقات گسترده ای در رابطه با این دو ماجرا آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه ایران ، میترا مهرآبادی، کتابدار سابق دانشگاه تهران سه سال پیش همراه با همسر و دختر خردسالشان به آمریکا مهاجرت کرده بودند و در شهر پورتلند واقع در ایالت اورگان سکونت داشتند.

مرد آمریکایی هم که درون خودروی خود با شلیک گلوله ای خودش را کشته است با میترا آشنایی داشته و هر دو در یک شرکت بیمه کار می کردند، ضمن اینکه با هم رفت و آمد خانوادگی نیز داشتند.

مأموران پلیس شهر پورتلند ابتدا با جسد غرق در خون مرد 51 ساله آمریکایی به نام جیمی آلن مورگان داخل خودرواش روبه رو شدند.

ساعت 10 و 6 دقیقه صبح روز شنبه این هفته مأموران پلیس هنگام گشت با دیدن جیمی که کنار خیابان خلوت شهر درون خودرواش نشسته بود، به او ظنین شدند و سوار بر خودروی پلیس به آرامی به او نزدیک شدند تا علت توقفش را در آن ساعت صبح در خیابان بپرسند.

اما او با دیدن خودروی گشت پلیس که از پشت سر به او نزدیک می شد وحشت زده تصمیم عجیبی گرفت.

دو افسر گشت به چند قدمی او رسیده بودند که ناگهان صدای شلیک گلوله ای از درون خودرو شنیدند و با نگاهی به داخل آن جسد را دیدند که غرق خون پشت فرمان خودرو افتاده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل مرموز زن ایرانی و خودکشی مرد آمریکایی

قتل مرموز زن ایرانی و خودکشی مرد آمریکایی